سلام خوش آمديد لطفا تا بالا آمدن وبلاگ منتظر باشيد روز خوبي داشته باشيد نظر يادتون نره در ضمن براي مشاهده صفحات بيشتري از ويلاگ به انتهاي همين صفحه برويد .

.


شرايط آزمون جهشي كوكيوان كه قرار است تا اواخر شهريور سال جاري برگزار شود به شرح ذيل از سوي فدراسيون اعلام شد.

1- واريز مبلغ 100هزار تومان به حساب جام شماره 1427581495 بانك ملت به نام فدراسيون تكواندو و ارسال كپي فيش تا 2روز قبل از زمان برگزاري به فدراسيون از طريق فكس به شماره 22242444-021 يا ايميل به كميته آزمون KO_A_Fd@yahoo.com 

2- ارائه اصل رسيد پرداخت هزينه دلاري و اصل فيش واريز 100 هزار توماني هنگام شركت در آزمون.

3- با توجه به ارسال هزينه دلاري قبل از برگزاري به كوكيوان در صورت انصراف وجه پرداختي قابل استرداد نيست.



نظرات شما عزیزان:

منافي
ساعت21:38---22 تير 1391
با سلام خدمت استاد محترم جناب آقايي


بنده قبلا در مورد نحوه آزمون كوكي وان به شما زحمت داده بودم الان هم چند تا سوال برام پيش اومد و دوباره مزاحمتون شدم.


ببخشيد اين 100 هزار تومان ديگه چي هست؟ اين بجز اون هزينه دلاري هست؟ ضمنا اين بخشنامه هست؟ چون من اين مطلب شما را در هيچ سايت يا وبلاگي نديده ام و خود سايت فدراسيون هم نذاشته. لطفا اگه بخشنامه در سايت فدراسيون يا سايت ديگري موجود هست آدرسشو لطف كنيد تا من مطالعه كنم و يا اگه در جايي درج نشده لطفا بخشنامه را بي زحمت بزاريد تو وبلاگتون و يا برام ايميل بزنيد. متشكرم از لطف جنابعالي.
پاسخ: سلام خدمت استاد گرامي عرض كنم شرايط جديد طي بخش نامه اي براي هيئت هاي استان ها فكس شده است و تا الان بخشنامه در سايت قرار داده نشده است. اين مبلغ 100 هزار تومان جداي از دلارهاي ارسالي به كوكيوان است و هزينه برگزاري آزمون ميباشد و خود بنده نيز در آزمون قبلي اين مبلغ را پرداخت كرده ام - با آرزوي موفقيت


منافي
ساعت21:38---22 تير 1391
با سلام خدمت استاد محترم جناب آقايي
بنده قبلا در مورد نحوه آزمون كوكي وان به شما زحمت داده بودم الان هم چند تا سوال برام پيش اومد و دوباره مزاحمتون شدم.
ببخشيد اين 100 هزار تومان ديگه چي هست؟ اين بجز اون هزينه دلاري هست؟ ضمنا اين بخشنامه هست؟ چون من اين مطلب شما را در هيچ سايت يا وبلاگي نديده ام و خود سايت فدراسيون هم نذاشته. لطفا اگه بخشنامه در سايت فدراسيون يا سايت ديگري موجود هست آدرسشو لطف كنيد تا من مطالعه كنم و يا اگه در جايي درج نشده لطفا بخشنامه را بي زحمت بزاريد تو وبلاگتون و يا برام ايميل بزنيد. متشكرم از لطف جنابعالي.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





׀ تاریخ: پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 ,